شناسه : 33765
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح

بیانیه حقوق دانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

حقوق دانان استان به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند، بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، در بیانیه حقوق دانان استان به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّی يغيّرو ما بانفسهم؛ خداوند سرنوشت هيچ قومی و «ملّتی» را تغيير نمی دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به نتایج بزرگ انتخابات فرمودند: «انداختن رأی به صندوق کار آسانی است اما نتایجش، نتایج بزرگی است.» که نشان از اهمیت بزرگ انتخابات در جامعه دارد.

مشارکت پرشور مردم در انتخابات که دشمنان این ملت، امروزه با استفاده از همه‌ی توان خود در جهت عدم مشارکت تلاش می‌کنند؛ وحدت ملی ایران اسلامی را نشان می دهد و قدرت ملی را به وجود می‌ آورد، قدرت ملی موجب امنیت کشور و امنیت نیز علم را در کشور پیشرفت داده و اقتصاد به شکوفایی می رسد. این است تاثیر مشارکت حداکثری در انتخابات که به معنای واقعی، کشور را توسعه میدهد.

یکی از وظایفی که آحاد مردم عزیز ایران بر عهده دارند و ما حقوق دانان نیز به نقش آفرینی حضور حداکثری که تکلیف شرعی خود می باشد ورود می‌نماییم، بحث مشارکت حداکثری انتخابات است.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروزه حتی اعلام نام آن در شبکه‌های مجازی خارجی ممنوع است (بدین معنا که مدعیان دروغین حقوق بشر از نام ایشان هم ترس دارند)، جمهوری اسلامی ایران را حرم نامید: «قرارگاه حسین بن علی ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص).»

دفاع از حرم، امروز رأی دادن در انتخابات است، کمک به مشارکت حداکثری است. ما حقوق دانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت مردم عزیز به حضور حداکثری در انتخابات، به جهانیان اعلام می‌کنیم برای ایران قوی ما می‌آییم.

وعده ما: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حضور در شعبات اخذ رأی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.