شناسه : 33754
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس

بیانیه مشارکت حداکثری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا (نساء آیه ۵۸)؛ خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید!

در شرایط ویژه و حساس منطقه، در آستانه فرصت طلایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرار گرفته ایم، ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی به خوبی می‌ دانند که عرصه انتخابات یک میدان بزرگ برای تحول و عرصه ای ارشمند برای تمرین و شکل دادن به فرآیند تکاملی مردم سالاری دینی است.

مشارکت حداکثری، مسئولانه، آگاهانه و حماسی ملت در انتخابات، لازمه تحقق شکل گیری یک مجلس در تراز ارزشمندی ملت و انقلاب را توجه عمیق به اصل شایسته گزینی و مشارکت حداکثری جهت تحقق این مهم می دانیم، چرا که با مشارکت حداکثری احتمال شایسته گزینی با تجمع خرد جمعی بیشتر می شود، علاوه بر این مشارکت بالا و حداکثری برای انتخاب نمایندگان، الزامات پیگیری مطالبات مردم و کشور را در سطح بومی، ملی و بین المللی قوت می بخشد.

سازمان بسیج حقوق دانان در این رخداد عظیم با چهار کلید واژه راهبردی مقام معظم رهبری مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در صحنه ای با شکوه و به پهنای ایران اسلامی و با اراده سازنده ملی ضمن حضور فعال، در صبح یازدهم اسفند ماه عموم مردم را برای شرکت در این تحول خردمندانه دعوت میکند.

سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.