شناسه : 33633
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح

حضور حقوق دانان کهگیلویه و بویراحمد در همایش ۵ هزار نفری جهاد تبیین حقوق دانان بسیجی سراسر کشور

در راستای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو امروز همایش ۵۰۰۰ نفری جهاد تبیین با حضور حقوقدانان بسیجی و انقلابی سراسر کشور به صورت حضوری و تصویری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح، حمید نادریان معاون فضای مجازی دادستانی مرکز استان، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و جمعی از حقوق دانان بسیجی و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت ارتباط تصویری در این همایش پنج هزار نفری حضور داشتند.

امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است

معاون اول دادستان کل کشور در همایش ۵ هزار نفری جهاد تبیین حقوق‌دانان بسیجی سراسر کشور گفت: امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است زیرا این نظام ثمره خون شهدان بسیاری است که به خاطر دفاع از نوامیس و اسلام و قرآن و تبعیت از ولایت به میدان رفته و جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصا روز پاسدار، وجود سپاه و بسیج را ضامن بقای کشور و انقلاب اسلامی دانست و خدمات آنها را در جنگ، در سختی‌ها از جمله حوادث و بلایای طبیعی غیرقابل انکار دانست و علت دشمنی‌ها را نیز حمیت پاسداران در دفاع از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.

وی تاکید کرد باید افتخار کنیم که نام بسیجی روی ما است؛ بسیجیانی که همواره در خدمت مردم بوده‌اند و در هر عرصه‌های که نیاز به حضور ایشان بوده است خالصانه ایستادگی کرده و از نظام و ارزشهای آن دفاع کرده‌اند.

معاون اول دادستان کل کشور، غیرت بسیجیان و سپاهیان و بلکه غیرت ایران اسلامی را عامل جوش و خروش و به میدان کشیدن آنان برای دفاع از ولایت و اسلام عنوان کرد و افزود: امروز بایستی ابعاد غیرت دینی، ملی، سیاسی و... برای مردم تبیین شود زیرا هر چه غیرت بیشتر در بین مردم تقویت شود مشکلات خودبه خود حل خواهد شد.

وی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد غیرتمندی ایرانی در دفاع از امنیت کشور و بلکه جهان اسلام یاد کرد و گفت: امروز هم مهمترین عرصه دفاع برای ما عرصه سیاسی و انتخابات است و بایستی با جهاد تبیین کاری کنیم که در روز انتخابات غیرت ملی مردم به جوش آمده و حماسه خلق کنند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد امروز جهاد ما شرکت در انتخابات است زیرا این نظام ثمره خون شهدان بسیاری است که به خاطر دفاع از نوامیس و اسلام و قرآن و تبعیت از ولایت به میدان رفته و جان خود را فدا کردند.

عکس ها
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج
یاسوج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.