شناسه : 28723
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمات حقوقی رایگان توسط سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح / اجرای طرح طراوت خدمت و عدالت به مناسبت هفته معلم در یاسوج

جلسه مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان و همچنین آشنایی با قوانین و مقررات با حضور 232 نفر از دانش آموزان سه دبیرستان شهر یاسوج به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای توسعه سطح خدمات و به مناسبت هفته معلم طرح «طراوت خدمت و عدالت» با همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان، سازمان بسیج دانش آموزش سپاه فتح و اداره کل آموزش و پرورش استان جهت بررسی مشکلات حقوقی فرهنگیان، آموزش‌های حقوقی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در مدارس استان از شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ اجرا شد.

در ادامه اجرای طرح طراوت خدمت و عدالت، امروز یکشنبه یازدهم اردیبشهت در گلزار شهدای یاسوج با بیش از ۲۰۰ نفر از مدارس استان برگزار شد که در این مراسم سرهنگ پاسدار علی پرویزیان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، سعادت صالحی نیا رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و جمعی از وکلا و حقوقدانان حضور داشتند و به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و آموزش‌های حقوقی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز  اعضای گروه جهادی سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به دانش آموزان دبیرستانی مشاوره حقوقی رایگان ارائه دادند.

سرهنگ پاسدار علی پرویزیان افزود:  هرچه در کشور وجود دارد و هر آنچه در آینده به دست خواهد آمد به برکت خون همین شهدای عزیز است.

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آینده مردم هستند، عنوان داشت: شهیدان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید برای سربلندی ایران دنباله رو راهشان باشیم.
پرویزیان در پایان گفت: این برنامه هم با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و مرکز وکلا به جهت آشنایی با قوانین و مقررات و مشاوره حقوقی رایگان انجام گرفت و با استقبال بسیار زیاد مدارس مواجه شد.

عکس ها
1401
1401
1401
1401
1401
1401
1401
1401

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.