شناسه : 31821
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد

سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیام سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد آمده است:

جمهوری اسلامی ایران به خود می‌بالد که با پیشوایی و زعامت مردی خدایی و انسانی پیامبرگونه به بار نشسته است.

سی و چهارمین سالگرد فراق بزرگمردی از سلاله بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) را به سوگ می‌نشینیم که با ایمان به ذات مقدس احدیت، ایستادگی، مقاومت و وحدت امت، طومار استکبار و استعمار داخلی و خارجی و ابرقدرت‌های جهانی را در هم پیچید.

بی‌تردید بر اساس فرمایش امام راحل انتظار فرج در نیمه خرداد محقق شد و با رهبری داهیانه و عالمانه امامت امت و البته همراهی مردم شریف و ولایتمدار، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

ضمن گرامیداشت سالروز واقعه خونین ۱۵ خرداد، ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را به تمامی مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و امیدواریم رهروان راستینی برای امام راحل و نائب بزرگوار ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.