شناسه : 30001
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری میز خدمت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح در روستای سروک/ خدمات حقوقی رایگان به مردم ارایه شد

میز خدمت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مسجد امام حسین(ع) روستای سروک برگزار و خدمات مشاوره ای و حقوقی رایگان به مردم ارایه شد.

 سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان با اشاره به اینکه طرح "هر مسجد یک حقوقدان" با هدف آگاه سازی حقوقی، ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی و قضایی رایگان به مردم و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود، گفت: حضور مسئولان قضایی وحقوقی در مساجد را می توان در قالب فرایند ارائه خدمات در قالب میز خدمت دانست تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

پرویزیان افزود:در میز خدمت ها قضات و وکلا به سخنان مردم گوش می کنند و در حد توان مشکلات قضایی و حقوقی را بررسی می کنند و راهکارهای قانونی ارائه می دهند.

 

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز اشت: ممکن است بسیاری از موارد مطرح شده از سوی مردم با ارشاد و اطلاع رسانی حل شود و بعضی از مشکلات قضایی و حقوقی مربوط به دستگاه قضایی نیز از طریق پیگیری قابل حل است و به همین منظور راهنمایی های لازم به مردم ارائه می شود.

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان استان ، مرکز وکلای قوه قضائیه استان و دفتر آستان قدس رضوی در استان برگزارشد.

عکس ها
.
.
.
.
.
.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.