شناسه : 30000
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان مطرح شد:

خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود
رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین لازم است خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند.

نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان با محوریت جهاد تبیین با حضور رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضاء در سالن جلسات شماره یک دادگستری برگزار شد.
دکتر حسن نگین تاجی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان در این نشست گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین لازم است خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند و بدانند قبل از انقلاب مردم از چه سختی و مشکلاتی رنج می‌بردند.
وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است لذا دستاوردهای علمی ،آموزشی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایر بخش‌ها هم مطرح شود.
در ابتدای این جلسه مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان و دبیر هیئت اندیشه ورز گزارشی در خصوص عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان استان ارائه دادند،همچنین ضمن توجه به موضوع جهاد تبیین که همواره درسال های اخیر مورد تاکید و اشاره مقام معظم رهبری بوده مطالبی را بیان کردند.
سرهنگ پاسدار علی پرویزیان دبیر هیئت اندیشه ورزسازمان بسیج حقوقدانان گفت: مقام معظم رهبری در سال 1400 از جهاد تبیین به عنوان یک امر قطعی، فوری و واجب نام بردند واین خطاب هم عمومی بود ولی وظیفه مسئولین بسیار سنگین هست و قطعا کاری که در این خصوص انجام خواهند داد ارزش مضاعفی خواهد داشت.
در پایان اعضای جلسه نظرات خود را ارائه دادند و مصوباتی به تصویب رسید.

عکس ها
.
.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.