شناسه : 29537
نویسنده : استان کهگیلویه…
عکس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری اردوی جهادی سلامت و میز خدمت حقوقی در مادوان و بلهزار +(تصاویر )

اردوی جهادی سلامت و میز خدمت حقوقی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان و دفتر آستان قدس رضوی در مناطق پر آسیب مادوان و بلهزار شهرستان بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ایرج پرویزیان سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان گفت : به مناسبت دهه کرامت و میلاد پر خیر و برکت حضرت امام رضا (ع) و در راستای مصوبات شورای اداری استان با همکاری و تعامل و هم افزایی بین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون خدمت رضوی مربوط به دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان ونیز معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شامل معاونت فرهنگی و دانشجویی ، معاونت غذا و دارو ، معاونت پشتیبانی و گروه جهادی دانشگاه و کانون بسیج جامعه پزشکی در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج اردوی جهادی جامع سلامت شامل گروه های پزشکی متخصص و عمومی در در یکی از مساجد منطقه پر آسیب مادوان و بلهزار برگزار شد .
وی افزود : در این اردوی جهادی خدمات ویزیت رایگان پزشکان متخصص از قبیل متخصص زنان زایمان و نازایی ، متخصص عفونی ، متخصص داخلی ، متخصص جراحی عمومی و متخصص روانشناسی به همراه برپایی ایستگاه سلامت کنترل فشار خون و قند خون و انجام مشاوره های مامایی و آموزش بهداشت و همچنین خدمات رایگان دارو و مواد مصرفی به مردم منطقه ارائه شد که مورد استقبال قابل توجه قرار گرفت .

سرهنگ پرویزیان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران اردوی مذکور شامل نیروهای متخصص و عوامل اجرایی و همچنین تقدیر از استقبال مردم شهید پرور این مناطق گفت : انشاءالله که خدمات ارائه شده مورد رضایت حضرت حق و ائمه اطهار(ع) قرار گیرد و به حول و قوه الهی برگزاری اردوهای جهادی با تعامل بین مراکز حمایتی امدادی و درمانی در تمام سطح استان در آینده نیز ادامه خواهد یافت .

برگزاری میز خدمت حقوقی رایگان در مادوان علیا 
وی بیان کرد: همچنین میز خدمت ارائه مشاوره های حقوقی توسط سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح و مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد و دفتر آستان قدس رضوی به طور همزمان و در مادوان علیا برگزار شد .

پرویزیان ابراز داشت: کورش قنبری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از وکلا و حقوقدانان در این برنامه حضور داشتند و به مردم خدمات حقوقی رایگان ارایه دادند.

عکس ها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.