شناسه : 13544
نویسنده : استان کهگیلویه…

تشکیل کمیته ی پیشگیری در حوزه ی بهداشت و سلامت آغاز یک کار فرهنگی در زمینه بهداشت

در راستای نظارت بیشتر و بهتر بر اماکنی که در حوزه ی سلامت فعالیت دارند،کمیته پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و و اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه ی سلامت و بهداشت اقدام به تشکیل کمیته ای متشکل از سازمانهای متولی در امر سلامت نمودند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و و اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه ی سلامت و بهداشت اقدام، به تشکیل کمیته ای متشکل از سازمانهای متولی در امر سلامت نمودند.
معاون دادستان مرکز استان در این زمینه گفت: در این کمیته یکی از مباحثی که در ارتباط با ویروس کرونا مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت، پیشگیری از شیوع و گسترش آن بوده است.
مسعودی کِوِشک افزود: در نشست مشترک، نظارت بر کافه ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه های بین راهی که در حوزه سلامت جامعه ارتباط دارند مورد تأکید قرار گرفت.
معاون دادستان مرکز استان اظهار کرد: در همین راستا تیم های متعددی در رابطه با سلامت مردم تشکیل و در همه ی نقاط استان اقدام به اجرای مأموریت خود نمودند.
وی با بیان اینکه قریب 250 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت، اظهار داشت: 90 واحد از این اماکن پلمپ و قلیان های موجود در کافه ها جمع آوری و از توزیع آن جلوگیری بعمل آمد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک از انجام یک اقدام فرهنگی در راستای سلامت و رعایت بهداشت خبر داد و بیان داشت: کافه داران و قهوه خانه داران روستای کوشک، به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا ،در اقدامی داوطلبانه و خودجوش در راستای سلامت جامعه در یک حرکت فرهنگی، واحدهای صنفی خود را تعطیل نمودند.

این مقام قضایی با بیان این که، این حرکت شروعی جهت گسترش فرهنگ عمومی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است افزود: این حرکت فرهنگی می تواند زمینه ای مناسب به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و الگویی مناسب برای سایر نقاط کشور باشد.
لازم به ذکر است، این حرکت فرهنگی موجب گردید معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کافه داران و قهوه خانه داران بین راهی این مسیر تشکر نمایند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.