شناسه : 13484
نویسنده : استان کهگیلویه…

هشدار جدی دادستان یاسوج به احتکارکنندگان و متخلفین کالاهای پزشکی/به کسانی که به مردم رحم نمی کنند رحم نکنید

بویرنیوز،دادستان مرکز استان در نشست هم اندیشی در خصوص بیماری کرونا ویروس، ضمن تبریک ایام ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) گفت: بعد از وقایع آبان و ۲۲ بهمن ماه آنچه توسط دشمن دنبال می شود بی اعتمادی بین مردم و نظام است نمونه آن نامه ای جعلی منتسب به وزیر بهداشت می توان نام برد، دشمن در این خصوص در قبل از انتخابات بهانه ویروس را مطرح کرد تا مردم شرکت نکنند بنابراین مسوولان باید با روحیه جهادی در خصوص این بیماری گام بردارند.

ملک حسینی گفت: موادی مانند الکل که دردسترس است و داروخانه هایی که احتکار می کنند و به مردم رحم نمی کند شما به آنها رحم نکنید و درخصوص گرانفروشی آنها ضمن برخورد شدید، آن داروخانه متخلف را رسانه ای کنید، در خصوص داروخانه های مختلف در ابتدا تذکر داده شود و با اعلام جریمه سعی در جلوگیری از تخلف شود در غیر اینصورت آن داروخانه پلمپ شود.

وی افزود: در حوزه رسانه ها اطلاعات صحیح به جامعه منعکس  کنند، ورود طلابی که برای برنامه های فرهنگی از قم وارد می شوند در این خصوص برنامه ریزی خواهد شد، به طور کلی باید از اجتماعات غیر ضروری پرهیز کرد.

دادستان گفت: در خصوص سیستم توزیع الکل باید مجوزهای بهداشتی لازم پیگیری شود و باید از طریق وزارت پیگیری کرد در غیر اینصورت در شورای تامین شرایط توضیح داده شود و با تشخیص خودتان که اگر مشکلی وجود ندارد میتوان در حد نیاز توزیع شود، با استفاده از ظرفیت داروخانه های  بخش خصوصی با لحاظ قیمت تعزیرات و همچنین توجه به ظرفیت داروخانه های مرجع، الکل های ضدعفونی توزیع شود.

وی افزود: در اداراتی که مراجعه کننده زیادی دارد مواد ضد عفونی کنند توزیع شود و همچنین باید نیازهای بهداشتی روستاها تامین شود.

وی خطاب به تعزیرات حکومتی گفت: در خصوص احتکارکنندگان کسانی که به مردم رحم نمی کنند ریالی اغماض صورت نگیرد و با آنها برخورد شود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.